آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

یادواره 52 شهید محله فردوسی قوچان برگزار شد

| سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، یادواره 52 شهید محله فردوسی قوچان  در مسجد اکبریه با حضور مردم شهید پرور  و مسئولان شهرستان برگزار شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قوچان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: پیکر مطهر و معظم شهیدان هرجا آرام گیرد، عطر آرامش و ایثار در هوا پراکنده می‌شود و صفا و معنویت می‌آفریند.
محمد قاسمی در ادامه اظهار داشت: با دیگر با آرمان‌های بلند امام و شهیدان تجدید میثاق می‌کنیم و با تاسی از آموزگار بزرگ جهاد و شهادت در جهت تقویت فلسفه عزاداری و ولایتمداری شهدا جوانان امروز پیوند بیشتری با ولایت داشته باشند تا دشمنان ایران اسلامی با این حضور و شعور و شور حسینی هر روز ذلیل‌تر از قبل شوند.
در این یادواره که به همت ناحیه مقاومت بسیج و بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان برگزار شد، عباس فروزانمهر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، علی پیشیار شهردار، اعضای شورای شهر و مردم شهید پرور شهرستان نیز حضور داشتند.
گفتنی است شهرستان قوچان 708شهید، یک هزارو 481 جانباز و 127 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی