آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه


یادواره چهار شهید روستای مقصودآباد قوچان برگزار شد
 
به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، یادواره چهار شهید روستای مقصود‌آباد از توابع شهرستان قوچان یکم مهر در مسجد روستا برگزار شد.
رئیس دادگستری شهرستان قوچان در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا گفت: شهدا در هر سن، از هر قشر و با هر زبان و قومی که بودند در کنار یکدیگر برادرانه جنگیدند ولی اجازه ندادند ذره‌ای از این خاک به چنگال دشمنان ایران و اسلام بیوفتد.
سیدحسن حسینی ادامه داد: جوانان امروز باید زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند و از این بزرگ دلاوران الگو بگیرند، شهید به واقع کسی است که برای دفاع از وطن و دین و ناموس خود به مبارزه با جور و ستم می‌پردازد و با از دست دادن جان خود علیه جور و ستم ایستادگی می‌کند.
در این یادواره که به همت بنیاد و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد، محمد قاسمی رئیس بنیاد، فروزان‌مهر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، حجت‌الاسلام کشت‌گر نماینده ولی فقیه در سپاه، اعضای شورای شهر، دهیاری، خانواده‌های شهدا و آحاد مردم شهید پرور شهرستان حضور داشتند.  
شهیدان محمد چشمه سنگی، مصطفی تیفاسی، ظهیرالدین ابراهیمی و عباسعلی غلامی افتخار روستای مقصودآباد شهرستان قوچان هستند.
گفتنی است شهرستان قوچان 708 شهید، 1481 جانباز و 127 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی