آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

رشد 350 درصدی توزیع خریدهای اینترنتی در قوچان

| پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۸ ق.ظ | ۰ نظر

رئیس اداره پست قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به 17 مهر روز جهانی پست گفت: امروزه پست از درگاه خدمات الکترونیکی واردشده و با حذف خود پستچی گری و ارتباط میان دوایر و سازمان‌های دولتی در رشد و بهره‌وری جامعه و امنیت شهروندی نقش بسزایی دارد.

سید محمود حسینی با بیان اینکه شبکه پست لایه‌های ترافیکی را کاهش داده و در عصر ارتباطات رسالت خود را برعهده دارد؛ افزود: 35 تفاهم‌نامه و قرارداد تبصره 40 با ادارات و سازمان‌های این شهرستان در زمینه اجرای طرح‌های نیابتی و جابه‌جایی مرسولات دبیرخانه‌ای در قوچان منعقد شده است.

وی اجرای طرح‌های نیابتی را موجب کاهش آلاینده‌های زیست‌ محیطی و ترافیک وسایط نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: مردم قوچان به سمت تجارت الکترونیک رفته‌اند و بخشی از مایحتاج و نیازهای خود را از این طریق خریدهای اینترنتی فراهم می‌کنند که توزیع این خریدهای از ابتدای سال تاکنون دارای رشد 350 درصدی شده است.

رئیس اداره پست قوچان با بیان اینکه قوچان پس از نیشابور و سبزوار به‌عنوان سومین شهر توزیع‌کننده ابلاغیه‌های اداره امور مالیاتی در استان پیشتاز خدمات نیابتی است؛ تصریح کرد: این طرح از مردادماه سال جاری آغاز و تاکنون یک هزار و 415 فقره ابلاغیه دارایی توسط پست به‌منظور کاهش هزینه‌ها و تسریع در امور توزیع‌شده است.

حسینی یادآور شد: طرح ترخیص خودرو نیز در قوچان به‌عنوان چهارمین شهر خراسان رضوی در حال اجرا بوده و تاکنون 8 هزار و 908 فقره ساماندهی با همکاری پلیس راهور صورت گرفته است که از این تعداد یک هزار و 87 فقره مربوط به سال جاری هست.

وی به طرح پلاک‌کوبی کد پستی درب منازل در قوچان و انجام رایزنی با اعضای شورای شهر و شهرداری در این زمینه طی جلسات متعدد؛ گفت: پیمانکار پروژه معرفی‌شده و شهرداری قوچان منتظر تأمین اعتبار است اما به‌صورت پایلوت این طرح برای حدود 3 هزار خانوار در بخش مرزی باجگیران اجرایی خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی