آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

دستگیری 21 متخلف زیست‌محیطی در قوچان

| دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰ ق.ظ | ۰ نظر

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به اینکه سال گذشته تخلف‌های انجام‌ شده مربوط به شکار و صید در این شهرستان 24 مورد بوده است؛ گفت: متخلفین مربوط به تخریب و تحلیف غیرمجاز نیز 18 مورد بود که در این زمینه 72 متخلف دستگیر و 5 قبضه سلاح قاچاق، 6 قبضه سلاح مجاز و 108 فشنگ کشف و ضبط شد.

رحمان حسین‌زاده با یادآوری این  مطلب که طی 6 ماه اول سال گذشته 11 فقره تخلف مربوط به شکار و صید و 14 فقره تخریب و آلودگی محیط‌زیست در این شهرستان صورت گرفته بود؛ تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 فقره تخلف مربوط به صید و شکار و 14 فقره تخلف زیست‌محیطی انجام‌شده که با متخلفین بر اساس ضوابط قانونی برخورد صورت گرفته است.

وی بیان کرد: 21 متخلف زیست‌محیطی در قوچان طی این مدت دستگیر و 2 قبضه سلاح به همراه 17 فشنگ ضبط شد که در مقایسه با سال گذشته در همین مدت مشابه که 44 متخلف دستگیرشده و کشف 4 قبضه سلاح به همراه 58 فشنگ بوده است دارای کاهش هست.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست قوچان یادآور شد: میزان ضرر و زیان وارده به محیط‌زیست تنها از شکار و صید غیرمجاز 500 میلیون و 850 هزار ریال است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 16 میلیون و 150 هزار ریال بود.

حسین‌زاده گفت: میزان ضرر و زیان وارده از شکار و صید به محیط‌زیست این شهرستان طی سال گذشته 534 میلیون و 400 هزار ریال بوده است که میزان ضرر و زیان وصولی به 152 میلیون و 250 هزار ریال می‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی