آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، ابراهیم قربان‌زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر توزیع اسکانس‌های تقلبی در شهرهای مشهد، قوچان و فاروج به فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع این پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه صادر شد.

 
وی ادامه داد: در حالی که کاراگاهان پلیس آگاهی طرح ویژه‌ای را برای پیگیری سریع این پرونده آغاز کرده بودند کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان در عملیاتی علمی و با ردزنی‌های اطلاعاتی یکی از عاملان اصلی این باند که جوانی 27 ساله بود را چهره‌زنی و مورد شناسایی قرار دادند.
 
سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی متهم را دستگیر و در بازرسی از او 25 میلیون ریال اسکناس صدهزارریالی تقلبی کشف کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید2 همدست خود را به پلیس معرفی و کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان در اقدامی ضربتی 2 متهم دیگر پرونده را در مشهد دستگیر کردند.
 
قربان‌زاده با اشاره به کشف 28 میلیون و 500 هزار ریال اسکناس 10 هزار تومانی در مخفیگاه متهمان در مشهد، اضافه کرد: تحقیقات تخصصی در این باره برای کشف دیگر ابعاد و زوایای پنهان پرونده و شناسایی و دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع اسکناس های 10 هزار تومانی تقلبی ادامه داد.

نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی