آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

سی و هفتمن یادواره سردار شهید یوسف کلاهدوز با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) در مسجد جامع شهرستان قوچان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا (ع) در گرامیداشت سی و هفتمین یادواره سرداربرگزاری یادواره شهید کلاهدوز و 73 شهید منطقه یک شهرستان قوچان شهید یوسف کلاهدوز و 73 شهید منطقه یک شهرستان قوچان گفت : اگر امروز قدرت دفاعی برتر داریم نتیجه هشت سال مقاومت است و اگر همین مقاومت در اقتصاد هم پیاده شود سبب عبور از مشکلات است .

سردار سرتیپ دوم یعقوبعلی نظری، اظهار داشت : شهدا جان خود را برای اسلام تقدیم نمودند و برای اجرای  قانون اساسی و حفظ نظام مقدس اسلامی باید راه آنان را حفظ نماییم تا امنیت محقق شود .

فرمانده سپاه امام رضا خاطر نشان کرد : شهدا مربوط به زمان خودشان نیستند بلکه باقیات الصالحات اند که نیاز است یاد ، نام و راه شهدا بصورت مستمر جریان یابد و مسیر درست پیموده شود .

به گفته وی دشمن احساس می نماید می تواند با کمرنگ کردن اعتقادات نقشه های خود را عملی سازد اما باید بداند به برکت این شهادت طلبی ها است که عزتمند ترین ملت در منطقه شده ایم و امروز این نفوذ فرهنگی در کشورهای فلسطین ، لبنان ، سوریه و عراق در حال گسترش است .

فرمانده سپاه امام رضا (ع) نظری با بیان این مطلب که دشمن جرئت قدرت نظامی بر علیه ما ندارد خاطر نشان کرد : امروز دشمن با یک نبرد اقتصادی درصدد است که با عملیات روانی و رسانه ای مردم را به خیابان ها بکشاند و جامعه را به هم بریزدکه باید بیش از گذشته هوشیار باشیم .

وی افزود: امروز هم مسئولان و هم مردم مراقبت نمایند که مورد سواستفاده عناصر ضد انقلاب قرار نگیرند و مسئولان باید تمام تلاش خودشان را برای برطرف نمودن مشکلات  انجام دهند .

سردار نظری گفت: تجربه ما در این چهل سال در این است که بزودی از این گردنه سخت عبور می کنیم که چهل سال استقامت در دفاع مقدس ، ترور، و تهدیدات امنیتی و نظامی شاهد این موضوع است .

مراسم گرامیداشت سی و هفتمین یادواره سردار شهید یوسف کلاهدوز قائم مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و 73 شهید منطقه یک شهرستان قوچان با پخش مستندی از خاطرات این شهید، تجلیل از خانواده های شهیدان ستوده ، عطاران و اسدی و همچنین رونمایی از کتاب (در حسرت آخرین دیدار )زندگی نامه شهید عباس خوش سیما توسط فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی