آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: استادیوم 5 هزارنفری قوچان آمادگی برگزاری مسابقات مختلف به خصوص در رشته فوتبال و کشتی با چوخه را دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی در خصوص شرایط استادیوم 5 هزارنفری شهر قوچان اظهار کرد: استادیوم 5 هزارنفری قوچان خوشبختانه نسبت به استادیوم‌های سایر شهرستان‌ها خیلی سریعتر آماده شد و شرایط خوب و مطلوبی دارد.
وی افزود: این استادیوم در کنار جایگاه تماشاگران و زمین چمن مناسب امکانات جانبی دیگری هم مانند رختکن، سونا، سیستم صوت و نور و .... دارد که ظرفیت‌های مناسبی را برای میزبانی و برگزاری رویداد‌های مختلف ملی و استانی را مهیا می‌کند.
فتاحی خاطرنشان کرد: استادیوم 5 هزارنفری قوچان می‌تواند در سطح استانی برگزار کننده مسابقات فوتبال باشد و در صورت تمایل نمایندگان استان در لیگ‌های 1، 2 و 3 فوتبال کشور این استادیوم می‌تواند لیگ‌های کشوری هم برگزار کند.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در کنار همه این مسائل در خراسان رضوی آیین‌های مختلفی وجود دارد که برای برگزاری آن‌ها نیاز به چنین فضایی خواهیم داشت مانند برگزاری مسابقات کشتی با چوخه که در این استادیوم یک دوره برگزار شده و شرایط خوبی هم داشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی