آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

آساک۱۳

اَللّهُمَ عَجِّلْ لِوَلیّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافیةَ وَ النَّصْرْ وَ جَعَلْنا مِنْ خَیرِ انْصارِه وَ اعوانه وَ المُسْتَشْهَدینَ بَینَ یَدَیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، سعید جلالی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور با همراهی جمعی از مدیران استانی با حضور در شهرستان قوچان ضمن دیدار با فرماندار از دهستان دوغایی به‌مرکزیت روستای آلماجق و دهستان قوچان عتیق به‌مرکزیت شهرکهنه بازدید کردند.

مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور در سفر یک‌روزه خود به قوچان گفت: پیرو سفرهای تقسیماتی که در سطح کشور داشته‌ایم و برخی از مواردی که مورد انتظار حاکمیت است، برای شنیدن سخنان مردم و دیدن مشکلات احتمالی در حوزه تقسیمات کشوری و بازنگری و بازاندیشی و همچنین مطالبه مردم قوچان به‌این شهرستان سفر کرده‌ایم.

وی بابیان این مطلب که چند نقطه روستایی و شهری قوچان در این سفر مورد بازدید قرار گرفت؛ خاطرنشان کرد: تصور بر این است که در برخی از مواقع شرایط قانونی می‌تواند منطبق باشد، اگر شرایط منطبق باشد طبق ضوابط قانونی اقدام می‌کنیم.

فرماندار قوچان نیز در حاشیه این بازدید بیان کرد: در راستای مطالبات مردمی که دریکی دو سال گذشته جمع‌بندی شده است و پیگیری‌های اخیر مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور بازدیدی از این شهرستان انجام داد.

علیرضا قامتی ادامه داد: در این سفر از دو دهستان دوغایی به‌مرکزیت آلماجق و دهستان قوچان عتیق به‌مرکزیت شهر کهنه بازدید به‌عمل آمد و بر اساس تجمیع گزارش‌ها و مستندات موجود وضعیت شهرستان باید در بخشی از قسمت‌ها و در حوزه جمعیتی تجدیدنظرهای حداقلی انجام شود.

وی یادآور شد: طبق برآورد انجام‌ شده نقطه نظرات مثبت ارزیابی شد و انتظار داریم در اولین جلسات کارشناسی این ارزیابی به‌دولت شاهد ارتقاها در بخشی از نقاط شهرستان و پاسخگویی مطالبات مردمی باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی